Jocuri de societate la petreceri



Petrecerea fără jocuri nu este una veritabilă....E bine să fie mâncare, apă şi de băut, muzica e şi ea foarte importantă însă dacă atmosfera nu este incinsă şi cu câteva jocuri, nu se pune....

Petrecăreţii cu experienţă probabil că nu pot uita cât de bine s-au distrat la jocuri precum

Mima. Se aleg două sau mai multe echipe. Fiecare echipă se vor gândi la cuvinte pe care să le dea pentru a fi mimate de echipa adversă. Pe rând un jucător de la prima echipă primeşte un cuvânt. El trebuie să mimeze în faţa echipei lui pentru ca aceasta să ghicească. Nu are voie să vorbească. Pentru răspunsuri se aleg nişte semne. De ex. Pt “da”, se dă din cap de sus în jos; pt “nu”, se face semnul de nu cu degetul, pt aproape sau pe aproape/sinonim”, se mijcă degetele arătătoare unul pe lângă celalat, etc. Se poate cronometra. Câştigă echipa care a reuşit să ghicească cuvinte mai multe sau într-un timp mai rapid. 

Următoarea carte. Folosim 2 pachete de cărţi. Cărţile din primul pachet se împart în mod egal jucătorilor. Iar teancul de cărţi din al doilea pachet rămân pe "masa" de joc.
La început se găseşte câte o poruncă sau pedeapsă ce ar putea-o realiza jucătorii... Trebuie ca majoritatea dintre ei să fie de acord cu ea. Apoi se descoperă o carte din teancul de pe masă şi se spune "Cine are următoarea carte trebuie să..." . Jucătorul la care se găseşte cartea strigată, va trebui să îndeplinească porunca.


jocuri de societate, sticluta
Sticluţa cu pedepse. Jucătorii sunt aşezaţi  pe jos în cerc. În mijlocul cercului este poziţionată o sticlă din plastic de preferinţă, ca şi un ac de ceas. Aceasta va fi învârtită pe rând de jucători. Cel care învârte sticla va trebui să sărute persoana în dreptul căreea se opreşte sticla cu vârful (partea cu capacul).  La alegere, se pot inventa şi alte acţioni daca, jucătorii nu doresc să se sărute. De exemplu, cel în dreptul căruia se opreşte, poate să spună o glumă, o poveste, să cânte (karaoke), sau să dea mâna cu cel cu care a învârtit sticla, să se îmbrăţişeze, etc. 
Acest joc se poate face şi varianta Adevăr, provocare, procente sau închisoare.....( Cine nu ştie regulile să mi dea un semn sau să caute pe  http://jocuripentrucopiimarisimici.blogspot.com/


Mai sunt jocurile de societate bine cunoscute care se găsesc de cumpărat.

jocuri de party, twister, poza din tabara Adventure CAMPS
Twister.  Este o sursa sigura de animare a unei petreceri. Se joaca in 2 pana la 6 jucatori (cu cât mai mulţi, cu atât mai bine ). Scopul jocului este să îţi menţi echilibrul până la final.  La start, toţi jucătorii se poziţionează pe spaţiul de joc. Coordonatorul va învârti cadranul pe ruletă. Mutările celor care joacă se fac în funcţie de ce indică ruleta (mâna stângă sau dreaptă, piciorul stâng sau drept şi o culoare dintre cele 4 existente) iar cei care joacă trebuie să găsească cât mai repede un loc liber unde să se mute, fără să cadă. Jucătorii care nu reuşesc să îşi păstreze echilibrul vor fi eliminaţi. Câştigă cel ce rezistă până la final. Distractia incepe imediat dupa primele mutari, cand incep sa se inoade mainile si picioarele.

joc activity, jocuri de societate, cum se joaca activity, poza din tabara Adventure CAMPS
Activity. Un alt joc numa bun pentru petreceri. Regulile sunt simple. Conţine cartonaşe pe care se găsesc cuvinte cu dificultate şi punctaje diferite . Pentru fiecare rundă, jucătorii în echipe fiind, trebuie ori să deseneze cuvântul, ori să-l mimeze, ori să vorbească despre el pentru ca echipa sa să ghicească. Pentru fiecare cuvânt ghicit, echipa înaitează câteva pătrăţele pe “tabla de joc”. Atenţie, timpul e foarte scurt! Câştigă echipa care ajunge la finalul “traseului”

jocuri de societate, poza din tabara Adventure CAMPS
Jungle Speed. Se impart cartile in mod egal la toti jucatorii.  Pentru a castiga jocul, trebuie sa fii primul jucator care reuseste sa scape de toate cartile de joc din mana. In fiecare runda, toti jucatorii isi arata, pe rand, cate o carte. Dar, multa atentie! Anumite carti sunt aproape identice si pot pacali un jucator neatent sa prinda  Totemul din greseala, jucatorul trebuind sa ia toate cartile de pe masa descoperite pana atunci, inclusiv cele de sub totem. Jocul se termina cand unul dintre jucatori a ramas fara nici o carte in mana sau cand a ramas un singur jucator cu toate cartile in mana.

turnul instabil, poza de pe infobebe.ro
Turnul instabil. Un joc de indemanare si concentrare pentru orice varsta. Se joaca incepand de la 2 jucatori pana la cati incap in jurul lui. Scopul jocului este construirea unui turn cat mai inalt fara a`l darama. Fiecare jucator pe rand ia cate un cub de lemn de la baza si il pune deasupra turnului rotit cu 90 de grade. Castiga jocul ultimul jucator care a reusit asezarea unui bloc pe ultimul nivel fara ca turnul sa cada.









Petrecerea poate continua cu jocuri pe muzică sau întreceri amuzante...Găsiţi idei bune şi frumoase pe http://jocuripentrucopiimarisimici.blogspot.com/

Niciun comentariu: