Copilul săptămânii - Mini olimpiadă la gradiniţă


Atunci cand la gradinita in fiecare saptamana este ales un pici sa fie "Copilul saptamanii", sunt invitati si parintii sa participe activ propunand o activitate.

Am venit in ajutorul lor si pentru unul dintre micuti am propus Mini olimpiada cu diverse intreceri.

Ne-am făcut încălzirea cu un joc energizant

jocuri la gradinita, Gradinita Happy Kids, copilul saptamanii, copilul saptamanii la gradinita, animatie la gradinita, activitati de gradinita, idei de activitati gradinita, jocuri, jocuri copii, intreceri, hipodromul, concursuri, jocuri si concursuri la gradinita, jocuri copii mici, jocuri pentru fete, jocuri pentru baieti, 
 După care ne-am împărţit în două echipe, Spidermani şi Rechini
activitati la gradinita, activitati cu copiii mici, copii mici, jocuri, jocuri copii, jocuri pentru copii mici, jocuri la gradinita, jocuri pentru copii de gradinita, joculete, intreceri, concursuri, stafete, copilul saptamanii, copilul zilei, animatie copii, animatie copii la gradinita, jocuri si concursuri, jocuri distractive, jocuri si activitati la gradinita, 
 Am trecut prin mai multe probe printre care şi cea de transportat ouă din plastic cu lingura
activitati la gradinita, activitati cu copiii mici, copii mici, jocuri, jocuri copii, jocuri pentru copii mici, jocuri la gradinita, jocuri pentru copii de gradinita, joculete, intreceri, concursuri, stafete, copilul saptamanii, copilul zilei, animatie copii, animatie copii la gradinita, jocuri si concursuri, jocuri distractive, jocuri si activitati la gradinita, , jocuri fetite, jocuri baieti, intreceri baietei, intreceri fetite, carat oua cu lingura, jocuri de abilitate, jocuri de dexteritate, 

 Sărituri cu mingile săltăreţe şi în saci



Cărat de pop corn cu paiul


Sau mumia igienică
 Iar la final am încheiat întrecerea noastră distractivă cu un alt joc, "Cainele cel ciufulit"



Niciun comentariu: