Pinata Ponei


O fetita in Sighisoara si-a dorit nespus de mult o pinata ponei la ziua sa. In magazinul online nu se mai gaseau decat alte tipuri de pinata animale. Asa ca m-am mobilizat si pe parcursul a trei zile am realizat o pinata ponei...

Am urmarit filmuletul acesteti doamne de zeci de ori



Recunosc, la prima inbcercare am esuat. Pinata mea s-a inmuiat de la prea mult lipici si, dupa 8 ore de munca, am fost nevoita sa o arunc la gunoi. Am avut noroc cu iubitul meu care m-a ajutat si cel deal doilea mulaj mi l-a realizat aproape singur...dimineata cand a plecat la munca arata cam asa...


pinata, pinata party, pinata pentru petreceri, cum se face pinata, how make pinata, como hacer pinata, pinata ponei, pinata pony, pony pinata, pinata calut, pinata calut roz, pinata ponei roz, pianta pentru fetite,pinata facuta acasa, pinata super, pret pinata, pinata comenzi
In urmatoarea zi am inceput sa-l ornez cu hartie creponata si pana la urma iata cum a iesit prima pinata ponei demna de a ramane in amintire....Am umplut-o la refuz cu bomboane si confetti. Sper ca a ajuns la timp la destinatie si ca toata lumea s-a distrat copios....
pinata, pinata party, pinata pentru petreceri, cum se face pinata, how make pinata, como hacer pinata, pinata ponei, pinata pony, pony pinata, pinata calut, pinata calut roz, pinata ponei roz, pianta pentru fetite,pinata facuta acasa, pinata super, pret pinata, pinata comenzi, pinata roz, ta, pinata party, pinata petreceri, pinata angry birds, angry birds pinata, pinata cluj,pinata turda, pinata campia turzii, pinata brasov, pinata sibiu,pinata     bucuresti,pinata iasi, pinata tg mures, pinata mures, pinata alba, pinata galati, pinata timisoara, pinata turnu magurele, pinata arad, pinata bistrita, pinata oradea,pinata satu mare,pinata baia mare,pinata zalau,pinata floresti,pinata cluj0napoca,pinata bacau,pinata galati,pinata constanta,pinata mangalia,pinata ilfov,pinata tg jiu,pinata sighisoara,pinata medias, pinata blaj,pinata , cum sa faci ponei pinata, cum sa realiuzezi pinata
cadou pinata, pinata ponei, pinata, pinata petreceri, pinata party, pinata calut, pinata de vanzare

Niciun comentariu: